Årsresumé 2011 (jul-dec)

Här är årsresumén för juli - december 2011.

Juli 2011

Peyman och Eren förlovade sig. Åkte till Västerås med Johainna och spenderade en hel dag där i Power Meet festivalen. Vi firade Jossras 20-års dag med en överraskningsfest och en utgång till BJ. Wafa fyllde 19 år och det firade vi med en middag i restaurangen Tzatziki. Lilla Maya fyllde 1 år och i slutet av månaden åkte jag med Wafa till Stockholm och gjorde fiskpedikyr för första gången.












Augusti 2011

Månaden började med ett besök till Fjällnora med tjejerna. Tre dagar spenderades i Uppsala Reggae Festivalen med vännerna. Blev antagen till förskollärarprogrammet i Uppsala Universitet. Åkte till Västerås ännu en gång och gjorde teorin där och senare på kvällen firade vi Peymans födelsedag i restaurangen Mammas Meze. Började studera i Blåsenhus i slutet av månaden.









September 2011

I september månad tog skolan över mitt liv och varje ledig stund spenderades med vännerna. Kulturnatten firades med Peyman, Nora och Hamode. Spenderade en dag i Kista Centrum på Blog Awards med Wafa och Rafa där vi delade ut flyers för att marknadsföra programmet 15 på svt. Det blev en liten utgång till Stockholms Nation med Johainna och Sabina. Hamode fyllde 4 år och det firade vi med ett barnkalas.








Oktober 2011

Åkte till Gävle på ett bröllop med hela släkten. Hade två hemtentor och många dagar spenderades med Johainna och Sabina för att plugga. När jag inte var på föreläsningar och seminarium så försökte jag arbeta så mycket som möjligt. Jag fyllde 21 år och det firade jag med vännerna med en utgång till BJ.









November 2011

November bestod av en massa plugg inför min första salstenta. Gick på Make up Stores event i BJ med mina vänner och några dagar senare firade vi Sibels födelsedag i BJ. Hade min första praktik i utbildningen och fick under tre veckor observera förskollärarnas roll.




December 2011

I början av december gick jag med tjejerna till restaurangen Hodja för att fira att jag klarade min första salstenta. Spenderade en dag i Stockholm med en gammal vän och många dagar spenderades hemma hos Peyman och Eren i stan. Peyman anordnade en överraskningsfest till Eren och i slutet av månaden åkte jag med vännerna och gjorde fiskpedikyr för andra gången i år.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0