(D) Västerås City

Hela dagen har spenderats i Västerås med trevliga människor. Vi var framme runt 12.30 och vi gick direkt och mötte upp min vän och sen vidare till restaurangen Spicy Hot där vi lunchade. Vi handlade lite godsaker och gick sen till vännens bakgård där vi spelade ett kurdiskt kortspel i flera timmar. Efter åkte vi en sväng förbi Power Meet festivalen (Sveriges största raggarbils festival) men det var överfullt med människor överallt så vi promenerade in till stan istället. Handlade lite saker till mamma och en baddräkt till Maya i H&M och sen satte vi oss i Spicy Hot igen för att hålla en vän sällskap. Dagen avslutades i Västerås centralstation där vi satt i en halvtimme med sällskap av Mathi medan vi väntade på bussen. Vi har haft jättekul idag och det var skönt att komma bort från Uppsala för en dag :)













Kommentarer
Postat av: S

Tredje bilen på fjärde bilden, JAPP de jag som kör. Den vita bilen... Körde långsamt.. Egentligen hade jag knappt bensin kvar, ville att skitbilen bakom skulle putta på. Aja kul att du tog bild på oss. /S

2011-07-09 @ 00:52:37
Postat av: Anders

har läst din blogg trettioelva år nu och inte fan vissste jag att ni va i värstrås.... Hade velat hälsa på diiiig/er... ha det/Ante

2011-07-09 @ 00:56:26
Postat av: Michelle

Åå fina bilder o mysig dag!

2011-07-10 @ 13:17:31
URL: http://michellejeng.blogg.se/
Postat av: Safi

Sirre: Du är SÅ mobbad! :P



Michelle: Ja, det var mysigt :)

2011-07-15 @ 16:03:51
URL: http://safiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0