Västerås och födelsedagsmiddag

Har varit ute sen klockan 7 på morgonen och kom hem för en timme sen. Åkte till Västerås tidigt på morgonen. Var framme klockan 9 där jag mötte upp min vän och efter en stund gick vi till trafikverket där jag skulle få göra teoriprovet och det gick inte alls så bra. Spenderade tid med vännen fram till klockan 18 och sen tog jag bussen hem. Var hemma 10 minuter, bytte om snabbt och blev sedan upphämtad av Peyman och hennes fästman. Han skjutsade oss tjejer till Mammas Meze där vi firade Peyman med en mysig födelsedagsmiddag. Tjejerna drog vidare till Framfickan, men följde inte med för tycker jag har varit ute tillräckligt mycket idag. Här kommer lite bilder från kvällen :)







Kommentarer
Postat av: Jossra

Fan vad mobbad du är haha :p

2011-08-13 @ 01:03:15
Postat av: Safi

:D

2011-08-20 @ 10:16:47
URL: http://safiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0