Årsresumé 2011 (jan-jun)

Kanske lite sent för en årsresumé, men hellre sent än aldrig.
Här är 2011´s årsresumé för januari - juni månad.

Januari 2011

Januari bestod av en massa jobb och planering inför resan till Abu Dhabi.


Februari 2011

Bjöd lillebror på en födelsedagsresa till Förenade arabemiraterna och spenderade 18 dagar hemma hos släktingar i huvudstaden Abu Dhabi. Förutom att hänga i Abu Dhabi så besökte vi städerna Al Ain, Dubai och Ajman. Jag och Murad bodde typ i Abu Dhabi mall, Marina Mall och i Starbucks så ofta som vi var där. Det var en underbar resa och exakt det jag behövde efter att ha arbetat flera månader i sträck.














Mars 2011

Under mars månad jobbade jag nästan varje dag tills jag fick nog och sa upp mig i slutet av månaden. Under månaderna jag arbetade som personlig assistent förlorade jag nästan all min energi och hade aldrig tid för att göra något roligt. Orkade inte till slut och valde att säga upp mig när jag märkte att detta inte var rätt jobb för mig.




April 2011

I början av april åkte jag med några släktingar på en 24-timmars kryssning. Fick ett nytt arbete som vikarie i olika förskolor och det är det roligaste jobbet som jag haft. Det blev även en liten utgång till BJ under mars månad. Gjorde min allra första körkortsteori och jag klarade det, men tyvärr hann jag inte klara en uppkörning under 2 månader så tiden gick ut. Våren var kommen och jag spenderade några dagar i solen på stan med vännerna. Wafa lyckades övertalade mig till att börja powerwalka med henne så det blev några powerwalks under våren och sommaren.










Maj 2011

Under maj månad jobbade jag en hel del i olika förskolor och försökte ta körkortet, men det gick inte så bra haha. Det blev många luncher och fikor på stan ute i solen med vännerna. Började spendera lite tid i Västerås med en ny vän. Lillebror hade studentskiva i mitten av månaden och Jossra hade sin studentskiva i slutet av månaden.








Juni 2011

Studentdagen var kommen och Mohamed, Jossra och Johainna tog studenten och det firades med en utgång till BJ. Var på en modevisning i Gipen där lillasyster gick som modell och umgicks mycket med vännerna ute i det fina vädret.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0