Marina Mall

Idag har vi hangt i Marina Mall hela eftermiddagen och shoppat. Kopte smycken fron Forever21 och parfymen Lady One Million till mig och lite annat till Murad. Gallerian var enorm. Vi var dar i fyra timmar och anda hann vi inte go igenom alla voningar. Gick forbi Starbucks Coffe och bestallde en Frapuccino med smaken Chocolate Chip Cream och fyfan vad god den var. Latt att jag ska atervanda dit snart igen.

Vi har precis atit middag i KFC och jag ska snart lagga mig. Kommer bli vackt tidigt imorgon for jag ska lamna ungen till bussen som ska ta honom till forskolan. Godnatt!







Kommentarer
Postat av: Michelle

Åååå vad avundjsuk jag är!! :D

Älskar den där drickan från starbucks med!

<3

2011-02-03 @ 00:45:48
URL: http://michellejeng.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0