Ska sola snart

Har precis ätit en Billys pizza och ska snart iväg med Seiran och sola. Det blir andra gången för mig. Första gången jag solade var i februari 2009 med Johanna och då blev jag väldigt brun. Har bra pigment så det ska bli spännande att se resultatet.

Var på stan med Madeleine efter skolan och fixade ett nytt bankkort. Kanterna på mitt bankkort skrapas bort varenda gång jag sätter in det i en bankomat och kortet har därför avmagnetiserats så kan inte använda det i affärerna längre. Måste dra ut pengar från bankomaten varje gång och då skrapas kanten bort ännu mer. Det var bra att jag tog tag i det idag i alla fall. Har sagt att jag ska gå till banken varje dag, men det har inte blivit av.

Ska fixa lite saker nu och sen ringa Serri.
Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0