(C) 4/2 - 09

Jag har blivit sämst på att uppdatera bloggen känns det som men jag ska bättra mig. Jag har varit ganska upptagen den här veckan. Igår så var jag och solade för första gången i mitt liv med Johanna i Dear SunSkolgatan i Uppsala. Solade 13 minuter för bara 20 minuter och fick jätte mycket färg. Efter att vi hade solat så åkte vi hem till mig. Var hemma i 10 minuter sen så tog vi bussen till Östra Gottsunda till Yeliz. Vi tog ut Melissa och gick till centrum för att handla och där träffade vi Rafif. Vi gick sedan till mig för att lämna grejerna vi hade handlat och sen gick jag och Johanna tillbaks till östra Gottsunda, för att lämna Melissa hem. Vi satt där i en timme hos Yeliz och sen rörde vi oss mot mig och då kom Rafif och höll oss sällskap. Rafif drog hem runt 22 tiden och då gick jag in och duschade och sen sov jag.

Idag så var jag i skolan. Klockan 12 så gick jag och träffade en vän som jag var med i två timmar eftersom vi hade håltimme och sedan gick jag tillbaks till skolan. Träffade Johanna och hjälpte henne med hennes samhällsuppsats. Vi blev klara klockan 17 typ och då tog jag bussen hem. Var hemma en stund och nu är jag hemma hos Jossra. Vi har precis ätit lasagne och jag ska börja röra mig hemåt snart. Har blivit sjuk och jag hostar hela tiden så jag ska nog skippa de första lektionerna imorn så att jag kan sova ut för då kanske jag mår bättre. JAG MÅSTE vara frisk på lördag för då är det Maddes efterlängtade fest :D

Kommentarer
Postat av: Madde

Min efterlängtade, omtalade, hääftiga, cooola fest som alla vill gå på för den är så häftig. Yeaah ;)

2009-02-04 @ 21:48:19
URL: http://mariaingridmadeleine.blogg.se/
Postat av: Madde

Min efterlängtade, omtalade, hääftiga, cooola fest som alla vill gå på för den är så häftig. Yeaah ;)

2009-02-04 @ 21:49:18
URL: http://mariaingridmadeleine.blogg.se/
Postat av: Safi

Madde: hahaha <3

2009-02-06 @ 09:07:10
URL: http://safiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0