Tjejkväll

Igår torsdag kväll fick Murad och Michaela komma och hämta Arian och ta med han till Uppsala. Omid jobbar dygn ikväll och jag slutade sent, så Arian fick vara ledig från förskolan och umgås med Michaela och morbror en hel dag istället. Mitt och Omids schema krockar rejält en eller två gånger i månaden och då blir det riktigt tufft med hämtning i förskolan då jag absolut inte vill att han går längre än 16.30. Hans vanliga tider är vanligtvis 8-15. Hittills har det löst sig varenda gång den här terminen då vi fått hjälp av familj. 

Då jag var helt ensam ikväll, utan man och barn, så bjöd jag hem Perwin och hennes systrar på middag. Lagade en krämig pasta och haft husvårdskväll med en massa gott. Imorgon kommer Omid hem och då åker vi till Uppsala för att hämta hem vårt barn. 

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0