Hammarby Sjöstad

Ikväll blev det en trip till Stockholm efter jobbet med Perwin och Agrin. Vi åt i restaurangen Beirut Foodbynatt och wow vilken god mat! Man fick så mycket mat för pengarna och man blev verkligen proppmätt. Vi tog hem tre matlådor hem till våra män av all mat som blev över. Rekommenderar verkligen! 
Får se hur jag mår imorgon på jobbet när jag ska upp så tidigt 😂 idag har jag bara känt för att leva och göra annorlunda. Omid skrev sin sista tenta idag för den här kursen och jag passade på att åka iväg nu när jag inte måste ge honom tiden för att plugga. Just nu känner jag bara för att leva för stunden och passa på att göra sånt som får mig att må bra. 
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0