Shopping

Vi vaknade tidigt idag och tog en Uber till Marble Arch där vi började våran shoppingresa. Hade tömt min resväska i hotellet och tagit med väskan för att lägga i allting jag skulle shoppa så att jag slapp bära på allt och hellre fick släpa på det. Det gick sådär. Redan i Primark blev väskan överfull och jag fick ändå bära resten av shoppingen medan jag släpade på en full liten resväska. Handlade även lite i River Island. Agrin var lite på mig om att att inte köpa ett enda plagg i svart. Så det fick bli lite färgade plagg för en gångsskull. Under dessa timmar testade vi english breakfast, sushi och meza rätter. Nu ska vi tillbaks till hotellet, vila och fixa oss inför kvällens middag som jag ser fram emot. Gör jag om en sån här resa igen så har jag lärt mig nu att jag ska ta med en mycket större resväska till nästa gång.  

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0