Uppsala

Har spenderat två dagar i Uppsala. Åkte mest dit för att kunna skjutsa Johainna fram och tillbaks då hon kom hela vägen från Göteborg, men det blev en trevlig vistelse med två sena nätter. I tisdags hängde jag med Iman och sen blev det en lång kvällspromenad med Arian, Wafa och Adam. Igår lämnade jag Arian med mamma i två timmar och lunchade med Iman i Citysallad. Till middag blev det sushi med Rafa och sen handla med mamma. På kvällen tog vi en lång kvällspromenad med Sandra och hängde sen hemma hos mamma. Nicole och Johainna kom också dit. Idag plockade jag upp Johainna kl 11 och vi åkte hem till Västerås. Johainnas tåg till Göteborg gick kl 14, samtidigt som jag hade tandläkartid. Tandläkaren tyckte allt såg bra ut med tänderna. Har aldrig haft så bra tandhälsa som jag har nu, allt tack vare för att man varit rökfri i ungefär 1 år. 

(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0