Glassverket

Igår fick jag besök av min älskade Rim, som är en av mina förskoleungar. Hon kom hit tillsammans med hennes mamma för att hon ville träffa Arian och ge present. Glömmer bort ibland att barnen på förskolan faktiskt upplevde graviditeten tillsammans med mig och såg att magen växte dag för dag. Vi hade många konversationer om bebisen i magen, så ska åka till jobbet någongång snart och hälsa på så att barnen får träffa denna lilla person som var i magen. 

Idag har Nicole varit här hela dagen. Hon kom på morgonen och åt frukost här. Efter tog vi en långpromenad till Glassverket och beställde en Strawberry Cheesecake glass. Så gott! Till middag blev det en hemlagad räksallad och sen ytterligare en långpromenad. 

(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0