Första 10 dagarna

Den 4 mars fick vi komma hem från BB efter att jag haft lyckade amningsstunder en hel natt utan att behöva hjälp. När vi kom hem kom faster Shahin och badade Arian för första gången. Efter har besöken rullat på varje dag. Det har varit otroligt mycket besök då många har velat träffa bebisen. Så kul att få presenterna Arian till min familj, vänner och särskilt hans kusiner från pappas sida. Vi hade första hembesöket från BVC i fredags efter att jag hade tagit bort stygnen. Allt såg superbra ut och Arian fortsätter gå upp i vikt. Till nästa besök, den 15 mars, så hoppas jag på att vi är uppe på födelsevikten igen, 3300 gram. Vi har hittills gått ut två gånger, ena gången för återbesök hos amningsmottagningen och andra gången för att ta bort stygnen. Då har vi i efterhand passat på att handla hem mat och annat när man ändå har tagit sig ut. Lever just nu i en liten bebisbubbla där allt handlar om kärlek, amma, byta blöja och sova. Är så otroligt lycklig och full av energi! 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Han är jättesöt :)

Svar: Tack så mycket! :D
Safi Elmasri

2018-03-12 @ 17:27:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0