Stockholm

Igår var vi i Stockholm och åt lunch i Amed kolgrill, så gott! Efter åkte vi till en klinik i Fruängen, mötte upp Wafa och Houssein, där Arian och Adam fick genomgå en omskärelse. Ingen trevlig upplevelse direkt! Tyckte det var super jobbigt, fast Arian bara var ledsen i 15-20 minuter. Vi åkte hem till Västerås och då kom min mamma och hjälpte till med Arian. På kvällen passade jag och Omid på att gå på bio, vi såg filmen Ocean’s 8. Riktigt bra! Idag har vi ätit frukost med mamma och sen lagade hon lunch till oss och mina svärföräldrar som kom på besök. Efter tog vi en promenad på stan, jag, mamma, pappa och Arian. 

(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0