Uppsala

Har spenderat dagen i Uppsala. Kom hit ca 10 på morgonen och träffade Farrah. Vi åkte till mitt gamla jobb där jag fick träffa alla gamla barn och kollegor. Efter åkte vi ner till stan, lämnade in bilen på biltvätt, träffa Shirin som gjorde en snabb laserbehandling på mig och sen vidare till Pong där vi åt lunch. Hämtade sen Farrahs barn och lämnade hem de och jag åkte sedan hem till Sandra och hängde där en stund. Gick därefter hem till Tara en stund och sen hem till mamma. På kvällen var jag, Rafa och Wafa hemma hos Magdalena och fikade. Är nu återigen hos mamma och ska strax sova. Åker hem till Västerås imorgon kväll med  Kicki. 

(null)
(null)
(null)
(null)
(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0