Uppsala dag 2

Vaknade upp idag ca 10.30 hos mamma och åkte ner till stan med Magdalena och Rafa där vi lunchade på Cupido. Efter åkte jag förbi mammas jobb en stund och hängde med henne. Strax innan kl 16 åkte jag med Magdalena hem till Wafa där Rafa, Kicki, Jossra och Sandra också kom. Jag och Kicki åkte sedan hem i snigelfart i snökaoset hem till Västerås. Aldrig varit så spänd och rädd i mitt liv! Vi kom fram i alla fall i säkerhet efter 1 timme och 40 minuter. Det tar vanligtvis 45-50 min för mig att köra hem. Nu är jag hemma och tvivlar på att jag kommer åka till Uppsala igen förrän efter förlossningen. Är tacksam över dessa två dagar då man har hunnit träffa så många kanske en sista gång som barnfri. 

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0