Babyshower

Idag anordnade Rafa tillsammans med mamma och mina vänner en underbar babyshower till mig. De hade fixat min lägenhet superfint med all dekoration och bakelser. Vi fick catering med mat från restaurangen Sook i Stockholm. Hade ca 25-30 av mina närmaste vänner här och Omids systrar. Kunde inte ha önskat mig något bättre och är helt överväldigad av allt fint alla har gjort. Min unge har fått så sjukt mycket presenter och jag har inga ord för all tacksamhet jag känner. Nu är det bara att räkna ner dagarna tills Arian kommer 💙

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh, bästa Safi! Längtar så mycket efter honom <3

Svar: Ååh Madde, det ska bli så kul att få se Arian lära känna dig! ❤️
Safi Elmasri

2018-02-02 @ 20:08:18
Postat av: Anonym

Vem är beräknad först, sist osv?

Svar: Jag är beräknad i början av mars. Magdalena och Wafa är beräknade i mitten av april och Iman ska få i mitten av juni.
Safi Elmasri

2018-02-03 @ 02:26:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0