Kronfasader

Något jag inte har berättat till många om är att jag i november 2016 började undersöka möjligheten om det gick att göra något åt mina snea framtänder som jag alltid varit missnöjd med. Mina komplex för mina framtänder har blivit värre med åren och man kan knappt hitta en bild på mig där jag ler för att jag mådde så pass dåligt över det. Jag kom i kontakt med UKKC där det finns en otroligt duktig tandläkare som utför sådana ingrepp. I och med att jag flyttade till Västerås blev jag sedan flyttad till VKKC (Västerås käkkirurgiska centrum) där samma tandläkare även jobbar vissa dagar i veckan. I februari i år gjorde jag ingreppet där jag fick mina framtänder borttagna och fick två provosoriska tänder att börja med. Efter två veckor kom mina "riktiga tänder" från laboratoriet och vi fick göra ett nytt ingrepp. I början kändes det så himla konstigt med nya tänder men nu när det har gått ett antal månader så känns det som om jag alltid har haft de här tänderna och jag ångrar lite att jag inte gjorde ingreppet tidigare. Jag kan inte vara mer än nöjd med mina nya raka och vita tänder. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0