4th of July

Igår firade vi 4th of July i Orlando, Florida. Dagen började med att jag och Omid spenderade 3 timmar i Orlando outlet butikerna och shoppade en hel del. På kvällen åkte vi till Disney Convention Center och kollade på alla fyrverkerier. Det var en grym show där. Området är skapat av Disney och det bor en massa människor där. Efter åkte vi till det finaste hotellet jag någonsin skådat, Four Season Resort, och åt mat där och tog en drink. Vi tog en promenad runt hotellet och kollade in området och alla fina pooler. Vi kom hem så sjukt sent och jag kommer inte ens ihåg hur jag kom upp till rummet då jag var så sjukt trött. 


Nu har vi precis vaknat och ska strax åka till Universal Studios. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0