Helgen

Har haft en fullspäckad helg. I fredags var det tjejkväll hemma hos Shadi med Parwas. Vi tittade på film och testade olika produkter. I lördags kom Sandra till Västerås och jag följde sedan med henne hem till Uppsala. Hälsade på föräldrarna en stund och tog sedan bussen hem till Västerås. I söndags kom Mohamed och Iman hem till mig och jag bjöd på tacos till lunch. Efter att de drog åkte jag en stund till Bjurhovda till svärföräldrarna och senare hem till Shahin. Idag har Omids syster Sanna varit hemma hos mig efter jobbet. Vi lagade mat och åt, och sen behövde jag åka tillbaks till jobbet för ett möte. Är hemma nu. Imorgon har jag tid hos vårdcentralen så ser fram emot att få lite sovmorgon. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0