Överraskning

Åkte till Västerås idag med Murad. Han träffade sina vänner där och jag åkte och träffade Omid för att luncha i Cornetto. Efter åkte vi och hämtade hans syster Parwas och Murad. Murad och Omid gick hem och kollade på fotboll och jag och Parwas åkte hem till Shahin där vi var bjudna på tacos. Murad höll på och tjata om att vi skulle åka hem till Uppsala. Väl hemma i Uppsala så blev jag överraskad av världens finaste vänner. Christina lurade hem mig till henne där hon började sminka mig och sen åkte vi in till stan där vännerna hade planerat in en finmiddag i Jay Fu. Det var en trevlig kväll som uppskattades väldigt mycket fast jag egentligen inte tycker om överraskningar. I efterhand fick jag veta att det var meningen att Murad skulle med till Västerås för att lyckas få hem mig tidigt. Tack så mycket till er alla, Rafa, Jossra, Sandra, Christina och Peyman. ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0