(G) Äventyr

Träffade Jossra och Sandra igår hemma hos Jossra en sista gång innan hon åkte iväg till Thailand på semester. Johainna hämtade mig strax innan midnatt så åkte vi runt med bilen och plockade upp en vän. Vi åkte till ett bygglager mitt på natten och provade att köra en truckbil. Det var så kul att försöka styra den jäveln och krocka in i saker och att bli hissad upp till taket. Det var länge sen jag skrattade så mycket som jag gjorde igår. Hon är så knäpp, Johainna, med sina kommentarer och handlingar. Bästa <3


Kommentarer
Postat av: Din oskrivna vän..

jahaaa okej så Johainna är den 'ultimata' bästa vännen..vem är jag då? nej inte din bästa vän iaf jag kanske bara är en skugga....rasist.

Svar: Haha rasist va? Psyko
Safi Elmasri

2014-01-07 @ 16:42:42
Postat av: Johainna Abi Atme

HAHAHAH nu ska vi inte vara såna Kicki.

2014-01-15 @ 01:19:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0