(A) Körning

Har åkt förbi Husby en stund på kvällen och sen svängt förbi Stenhagen innan jag åkte hem igen. Var med om en bilolycka någon dag innan jullovet började och min bil förstördes helt efter krocken. Blev lite traumatiserad efter det så har haft Johainnas bil några gånger och bara kört så mycket som möjligt för att bli mer säkrare på min körning. Har min pappas bil nu tills jag köper en egen, som jag ska göra nästa vecka, men vill inte ta ut den på motorvägen så lånar hellre Johainnas bil de dagar jag behöver åka längre sträckor. Idag var första gången jag körde helt själv en längre sträcka och det gick mycket bättre än förväntat :)

Kommer sakna min favoritbil <3 :(

Kommentarer
Postat av: Johainna Abi Atme

De fixar du!!

2014-01-15 @ 01:17:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0