(D) Singelolycka

(Tidsinställt) Jag tror att just idag har varit den värsta dagen i mitt liv någonsin. Var med i en rejäl singelolycka idag på vägen hem och bilen tog så stor skada av olyckan att den hamna på skroten. Väglaget var inte bra och jag körde lite över hastigheten och rätt som det va så sladdade bilen från ingenstans och bilen började snurra över båda vägfilerna några gånger. Jag fattar själv inte hur jag fortfarande lever då det var en rejäl olycka. Tack Gud så skadade jag ingen annan (det är det viktigaste) och jag mår fysiskt bra, men är helt traumatiserad och psykiskt skadad av den här händelsen. 
 
Så adjö till bilen - aldrig mer Renault Clio!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0