Onsdag

Har varit ledig och hängt med Hamode och Maya idag. Hämtade de med Sandra från skolan/förskolan och åkte sedan till McDonalds och satt där i två timmar. Vi besökte Media markt för att jag skulle köpa en present och Hamode ville visa några Skylander gubbar som han försökte övertala mig att köpa till honom haha. Vi åkte därefter tillbaks till Gottsunda där de blev upphämtade efter ett tag. 

Har en lång dag framför mig imorgon. Ska redovisa inför ca 100 pers och jag vill bara spy av tanken. Fyfan vad jag hatar det här! Men kommer göra mitt bästa och bara tänka på hur skönt det kommer kännas när det är över.

Dags att sova nu så man är någorlunda pigg imorgon! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0