Helgen

Fick vara ledig i fredags och hängde då med Wafa under dagen. Vi åkte till en bilverkstad och fixade mitt bilfönster och sedan till stan där vi fyndade i Ur & Penn.
 
Fina Wafilistus ♥
 
Senare på kvällen tog jag en powerwalk med Christina och Sandra. Amani plockade upp oss efter och sedan hängde jag hos Kicki till sent på natten och tittade på några avsnitt av the Vampire Diaries.
 
 
Igår gick jag förbi Iman en stund där Fatima och Amany var och sedan kom Kicki dit och senare på kvällen åkte jag till Sabina och var kvar tills jag nästan somnade.
 
Idag har vi städ dag hemma och det städas för fullt. Har suttit vid datorn ganska länge men ska börja hjälpa till nu så att det bara blir klart nångång.. Efter ska jag plugga lite och sedan titta på några avsnitt av Lyckan i LA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0