Renovering

Min första dag i Orlando: Vaknade kl åtta på morgonen efter endast fem timmars sömn. Gick upp och gjorde frukost och det tog mig fan en halvtimme att bestämma mig för vad jag skulle äta. Maten är så annorlunda här och jag är inte så förtjust i att prova nya saker men till slut fick jag ihop en smörgås med Philadelphia och någon konstig ost. När jag var klar så åkte vi till nån plaza och gick runt i olika inredningsbutiker. Hanna ska renovera om sitt rum så vi alla håller på och målar väggarna nu och sen ska vi dekorera. Klockan är snart 15.30 här så när vi är klara med rummet och de har brutit fastan så ska vi kanske gå på bio eller hitta på något annat roligt.

Bild från New York City igår


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0