Outlet stores

Har shoppat väldigt mycket idag. Vi gick runt i olika outlets - ett ställe där de bara har märkesbutiker och kända butiker men med mycket billigare priser än i vanliga butiker. Shoppade i Forever 21, Converse, en annan butik som inte är känd i Sverige och härjade inne i Victoria's Secret.

Efter shoppingrundan åkte vi till nåt buffé ställe där många bryter sin fasta och åt och efter det åkte vi hem till Hannas vänner. De hade hur många djur som helst, t.o.m en ekorre som hoppade upp på mig. Pappan drog i ekorren och den drog i min tröja och vägrade släppa mig. Fick världens panik och skrek som en idiot. Haha skämde ut mig, men alla fick ett gott skratt av att se mig helt skräckslagen av en liten ekorre. Kommer aldrig gå tillbaks dit igen! haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0