Helgen

I lördags vaknade jag 6 på morgonen, gjorde mig i ordning och åkte iväg till tentamenslokalen och skrev tentan som gick sådär. Därefter åkte jag o tränade och senare på kvällen gick jag på arbetsintervju för en barnvaktstjänst och jag fick jobbet :D. Börjar i slutet av den här veckan.

Efter träffade jag Johainna och åkte till stan och åt i Thai Village. Brukar vara motvillig när det gäller att prova på nya restauranger, men de hade riktig god mat. Träffade därefter Jossra och hängde med henne och hennes syster Abir till strax innan halv tre på natten. Kom inte till sängs förrän kl 3.

Igår vaknade jag rätt sent och åkte förbi Sabina en stund, åkte förbi Sandras jobb och senare träffade jag Wafa. Var knappt hemma på hela dagen och när jag väl kom hem somnade jag direkt. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0