Hemtenta & Lucia

Hade en hemtenta idag mellan 9-15. Frågan kom ut på studentportalen kl 9 så det var bara att sätta igång och stress skriva tills man var klar. Vet inte riktigt om jag förstod frågan rätt, men skrev ihop något på fem timmar och skickade in den. Hoppade sen snabbt in i duschen, gjorde mig i ordning och sprang ner till Jonas ochYasins förskola för att se deras luciatåg. De var så duktiga mina busungar. 



Har nu på kvällen gått förbi Johainna en stund för att fixa naglarna och sedan bara varit hemma och tittat på olika serier samt fått mitt hår toppat av lillasyster. Men nu är det dags att sova, känner hur utmattad och slut jag är efter all överansträngning med hemtentan. Skönt att ännu en kurs är avslutad nu. Börjar en ny kurs på måndag, har skola mån, tis, tors och sedan är det äntligen jullov :D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0