De senaste dagarna

Vaknade tidigt i söndags och åkte iväg och jobbade i tre timmar innan jag åkte hem till Sabina där det bjöds på tacos. Spenderade resten av dagen med henne och irrade runt i bilen. Igår var jag med Jasmin K nästan hela dagen. Vi åkte till Mariannes för att äta och sedan åkte vi från ställe till ställe för att fixa lite små fel på min bil. Skönt att den är fixad nu. Efter kom Christina hem till mig och stannade kvar i några timmar.

Idag har jag arbetat i Flöjten. Det var första arbetspasset i förskolan på över en månad. Är ledig imorn och ska åka på en lång roadtrip med Johainna. Är hos Kicki nu som fixar mitt hår och ska snart iväg till Märsta för att byta bil inför morgondagen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0