Altamonte mall

Vaknade rätt sent idag och åkte sedan till sjukhuset där vi fick bra nyheter. Vi kommer inte behöva åka dit mer för nu är Hannas mamma äntligen hemma igen :D Helt seriöst, har lärt mig hela Florida Hospital utantill nu så mycket som vi varit där de senaste dagarna. Jag som har svårt att sitta still ibland, speciellt när jag inte har Wifi, kan nu sjukhuset bättre än Hanna och det är oftast jag som får vägleda henne haha.

Vi åkte efter till Altamonte mall där jag handlade lite saker från Abercombie & Fitch, Forever 21 och en Michael Kors väska (Selma bag) från Macy's. Den var dyr men värd varenda krona, nånting fint får man väl unna sig ibland. Ska egentligen inte shoppa mer men det är svårt att hålla sig borta speciellt nu när det är tax free weekend och ännu billigare än vad det redan är. Imorn ska jag köpa det allra sista och sen är jag klar på riktigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0