Ärenden

Har hunnit göra en massa ärenden idag och har varit igång sen 8 på morgonen så nu är det dags att sova.

Har bland annat hunnit med att:
- träffa lillebror
- åkt till bildemo
- tvättat motorhuvudet
- hem snabbt o lagat mat
- besökt vårdcentralen
- besökt Graflunds o sagt upp en av våra tre parkeringsplatser
- hängt med Kicki
- åkt till stan och köpt present till Arezito
- pluggat
- tittat på filmen Life of Pi

Imorgon har jag seminarium på förmiddagen och efter blir det en roadtrip till Västerås med Kicki där vi bland annat ska åka till bilskroten och leta efter den sista delen jag behöver till min bil. Hoppas jag hittar den! Vi ska även passa på och hälsa på Kickis mamma och lite annat kommer vi nog också hinna med :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0