Godmorgon!

Idag börjar skolan igen! Kommer vara i skolan 8 - 10 och därefter jobba till kl 16. Första kursen jag börjar med denna termin är matematik i förskolan, därefter har jag praktik i en månad och sedan läser jag rörelse och hälsa i förskolan och sist teknik i förskolan. 4 st 7,5 hp kurser kommer läsas på en termin. Det kommer vara hektiskt, men har en känsla av att denna termin kommer gå super snabbt.
 
Igår kväll hängde jag med Jossra och Wafa. Vi tog en runda med bilen och jag fick provköra Jossras bil. Det var första gången jag körde en automatbil och det kändes riktigt bra förutom att reflexerna var lite svåra att hantera i början. Min vänsta fot och högra hand ville reagera så det tog lite tid innan kroppen uppfattade att det inte finns någon koppling och att man inte behöver växla. Det var en rolig biltur i alla fall :)
 
Ska fixa klart mig nu och sedan bege mig till skolan för introduktionsföreläsning ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0