Min vecka

Hej! Denna blogg blir bortglömd alldeles för ofta nu för tiden. Har haft fullt upp denna vecka med att förbereda mig inför min redovisning på torsdagen. Var sjuk måndag och tisdag och stannade hemma då och skrev på mitt arbete och på onsdagen var jag på praktiken en sista gång. På torsdagen var redovisningsdagen och jag var lite nervös innan, med tanke på att jag skulle stå upp helt själv och berätta, men det gick hur bra som helst. Fredagen spenderades med en vän hela för- och eftermiddagen utanför Uppsala och på kvällen hängde jag med Jossra hemma hos henne. På lördagen (igår) var vi tjejer på modevisning, men det kan jag berätta mer om snart :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0