Min vecka

Måndag
 
Efter jobbet gick jag med Sandra hem till Jossras föräldrar och firades Jossras mamma som fyllde 50 år.
 
Tisdag
 
Jobbade i tisdags med. Efter åkte jag till skolan och pluggade en stund med Esra och därefter gick jag hem till Jossra och hängde där en stund.
 
Onsdag
 
Efter jobbet hämtade jag Hamode och Maya från förskolan och åkte sedan till min moster i Nybygård där Raed, Samira, Amira och lill-Josef också var.
 
 
Torsdag
 
Igår hade jag skola och hade två lektioner i idrottssalen så det blev en massa spring och lek. Var helt slut efteråt! Johainna kom hem till mig igår och vi bakade kladdkaka och jag hjälpte henne plugga till hennes teoriprov. Vi körde sedan till Sabina och överraskade henne med kladdkaka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0