Friskis & Svettis

Har hängt med Jossra hela eftermiddagen. Först drog vi till Subway och käkade och sedan vidare till Gränby Centrum där vi gick in i några butiker. Senare på kvällen åkte vi till Friskis & Svettis för att gå på ett gymnastik pass. Det var första gången jag gick dit, och jag över huvud taget tränade på ett gym i Uppsala och det var kul, men väldigt ansträngande. Var helt slut efteråt, men det känns så bra i kroppen nu fast jag vet att jag kommer vakna upp imorgon med världens träningsvärk.
 
 
Efter träningspasset åkte jag och träffade Jasmin och åt middag i Capri, samt tog igen en massa missad tid. Åkte därefter hem och nyss var Sandra här. Hon gick precis och jag ska sova nu. Har föreläsning imorgon mellan 8 - 10 och efter kommer jag åka till Tyresö med Sabina och träffa Dalal och hennes fina son Karim.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0