Långhelg

Har haft en långhelg och halva helgen har spenderats med släktingen från Abu Dhabi som åkte hem igår. Torsdagskvällen spenderades med Iman och tjejerna hemma hos Jossra och i fredags började jag morgonen med en powerwalk och åkte sedan ner till stan och mötte upp Madeleine, gjorde min femte laserbehandling och sedan gick vi till Dragon Palace och lunchade.




Igår åkte jag och solade med Racha och Rafif en sista gång inför lillebrors förlovning och sedan åkte jag och Rafif till Gränby Centrum och vandrade runt i butikerna och köpte med oss mat som vi åt i bilen. Följde med Jossra sedan hem till hennes familj och hälsade på hennes söta föräldrar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0