Lördag

Typiskt mig att vakna 6 på morgonen helt pigg när det är helg..

Under den här veckan har jag hunnit med en hel del. Har arbetat två pass och varit i skolan. Igår hade vi redovisning om olika sagor vi hade läst och därefter åkte jag på en kort roadtrip och träffade en vän. Väl tillbaks hemma igen åkte jag till Sandra och sedan vidare till sjukhuset för att besöka en vän. Efter åkte vi samt Peyman och min lillasyster till Wafa och spenderade resten av kvällen där.

Funderar på att åka till skolan snart och kopiera resten av kurslitteraturen som jag inte hann med förra helgen. Det är bäst att åka dit på lördagar för det är så få människor i skolan då.

Nu ska ett avsnitt av Jersey Shore ses innan jag bestämmer mig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0