(D) Roadtrip

Hade skola idag från 9 - 14 och åkte sedan ner till stan och lunchade med Jasmin i Dragon Palace. Träffade Johainna därefter i Gottsunda och jag fick en liten present som hon hade tagit med sig från Libanon. Ett nytt mobilskal till min Iphone.

Nu de senaste 4 timmarna har jag och Christina varit på roadtrip. Vi åkte bort en bit och träffade en vän och hämtade upp Christinas familj till Uppsala :)



Kom hem för en halvtimme sedan och ska snart sova. Ska upp tidigt imorgon och åka till skolan och kopiera kurslitteraturen jag behöver till den nya kursen.

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Michelle

Sköönt med körkortet :)

2012-03-04 @ 23:18:25
URL: http://michellejeng.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0