Måndag

Tänkte försöka skriva ett litet inlägg om vad jag har haft för mig de senaste dagarna. I lördags var jag hemma nästan hela dagen och försökte plugga och senare mot kvällen åkte jag en sväng förbi Gränby Centrum med Yeliz och köpte hårfärg. Ska färga mitt hår till en jämn chokladbrun färg under veckan. Igår åkte jag till skolan med Jasmin och satt där i några timmar och pluggade. Därefter gick jag hem till Jossra och umgicks med henne, Peyman och Christina en stund. Idag hade jag en föreläsning mellan 10 - 12 och åkte sedan till Mayas förskola och hämtade henne. Maya blev upphämtad för en stund sen av hennes mamma och jag har sen dess skrivit lite på sista delen av hemtentan. Har kommit halvvägs men det får räcka för idag. Får göra klart den imorgon eller på onsdag. Imorgon ska jag förhoppningsvis jobba så jag ska titta lite på tv nu innan jag lägger mig. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0