Fredag

Har inte haft någon lust eller energi alls de senaste fyra dagarna så jag har bara suttit hemma och inte gjort något speciellt alls förutom att passa på att sova ut. Idag hade alla bra serier som The vampire diaries och Jersey Shore premiär igen så jag har tittat på dem. Jasmin kom hit och vi lyckades plugga i en timme tills vi gav upp och började titta på The Voice Sverige. Imorgon ska jag i alla fall försöka ta mig ut för att övningsköra lite. Nu är det fan dags att jag tar tag i det här med körkortet. Mitt körkortstillstånd går ut om cirka två månader och det kommer inte bli kul precis att få ansöka om nytt när jag är så nära att få körkortet :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0