(S) Kista Centrum

Vaknade innan kl 6 imorse och fixade mig snabbt och begav mig sedan till tentamenslokalen i Boländerna. Skrev tentan på 1½ timme och det gick åt helvete. Hade inte pluggat tillräckligt och det var hur svåra frågor som helst. Är beredd på att få göra omtenta i april!

Efter tentan åkte jag till Gottsunda och följde med Jossra på hennes körlektion och sedan gick vi till Rififi och åt innan vi tog bussen tillbaks till Gottsunda.

Senare mot kvällen åkte jag och hämtade mitt körkort och sen begav jag mig till Kista Centrum med Sandra, Jossra och Christina där vi träffade Wafa och spenderade några timmar med henne.

Kom hem för en halvtimme sen och ska snart sova.





Kommentarer
Postat av: ....

heej!

Jag tänkte kolla med dig vilken storlek du har på din jofama by kenza skinnjacka? :)

2012-03-04 @ 00:00:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0