Lördag

Vaknade runt 11 idag och började skriva på en skoluppgift direkt. Skulle skriva en didaktisk värdering och efter 4.5 timmar var jag äntligen klar. Det sjuka är att jag drömmer mardrömmar när jag är stressad inför skolan och kan inte riktigt sova bra om jag har något jag skjuter upp på hela tiden. Så ikväll kommer jag nog sova bättre nu när uppgiften är inlämnad.

Efter åkte jag med Yeliz och barnen till Gränby Centrum och sedan åkte vi hem till mig och umgicks med min mamma en stund. Efter att ha skjutsat hem Yeliz så åkte jag till Peyman där Jossra också var. Var där i en timme och åkte sedan hem och tittade på ett avsnitt av Gossip Girl.

Ska sova nu. Ska upp tidigt imorgon för att träna med Christina och sedan börja tentaplugga. Har en tenta på onsdag och jag har inte ens öppnat böckerna :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0