(V) Vecka 33

Började jobba den här veckan och det är redan helg. Gud vad snabbt veckan har gått, men det går snabbt när man har kul. Jobbar nämligen med världens bästa förskolegrupp :D 
 
I måndags efter jobbet åkte jag förbi Sabina en stund och umgicks med henne och Hugo
 
 
I tisdags var jag hemma hela dagen, och på kvällen åkte jag förbi Sandra en stund med Jossra. I onsdags åkte jag till Stockholm med Sabina efter jobbet. Vi åkte först till Kista gallerian där vi mötte upp Dalal och hennes vän Ellie. Vi käkade där och sedan åkte vi till Gröna Stugan i Duvbo och fikade en stund. På hemvägen blev det ett snabbt besök i Hjulsta innan vi åkte hem igen. 
 
 
Igår var jag hemma hela dagen efter jobbet. Johainna kom förbi senare och hjälpte mig att måla naglarna. Idag jobbade jag fram till kl 15 och kom hem för en stund sen, men ska snart iväg med Wafa in till stan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0