Min helg

I lördags efter omtentan åkte jag en sväng förbi Gränby C med Johainna. Efter åkte vi hem till mig och gjorde spa behandlingar på oss själva.



Senare på dagen åkte jag med Jossra hem till Peyman och spenderade resten av kvällen där.



I söndags åkte jag med Wafa, Peyman och Jossra till Boländerna där vi gick runt i några butiker och åt sedan i Ikea. Efter gick jag förbi Jossras föräldrar en stund och sedan åkte jag och Jossra till Gränby C och sen vidare hem till henne.



Igår hade jag skola från 8 - 10 och efter åkte jag hem och städade hela huset och lagade mat innan jag begav mig till Peyman. Vi åkte runt lite i bilen, mötte upp Sandra, skjutsade hem Jossra från jobbet och sedan drog vi till Storken en stund och sedan vidare till Ikea där Sandra handlade hem lite saker till hennes nya lägenhet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0