Abu Dhabi/Dubai

Tittade igenom gamla bilder från vår resa till Abu Dhabi/Dubai (februari 2011) och gud vad jag saknar att vara där. Vill så gärna åka tillbaks och spendera hela vintern där.

Saknar:

- att gå runt i galleriorna varje dag.
- att hänga i Starbucks med lillebror.
- att dricka goda coctails.
- atmosfären.
- den fina utsikten överallt.
- människorna.
- att röka vattenpipa.
- att hänga i olika caféer till sent på natten.
- att ta långa promenader med lillebror.
- den goda frukosten varje morgon.
- att smyga ifrån alla och utforska staden i egen hand.
- mina släktingar.
- vetskapen om att det alltid finns något att göra fast klockan är tre på natten.
- shoppingen.












Kommentarer
Postat av: Michelle J

Åå jag saknar oxå Dubai!!!



Jättefint du har gjort på bloggen! Nu blev jag ännu mer taggad på att göra om min :)

2011-10-31 @ 11:48:48
URL: http://michellejeng.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0