Onsdag

Var i skolan idag från 9 - 15 och arbetade med mitt arbetslag med den sista muntliga redovisningen inom kursen: förskollärarroll i utveckling. Om en och en halv vecka börjar jag med att läsa en ny kurs. Hann också ta en timmes lunch med Madeleine som hade en föreläsning i Blåsenhus. Efter grupparbetet drog jag till Stadsbiblioteket med Peyman och arbetade med sista hemtentan som ska vara inlämnad sista oktober. Har nu svarat på fyra hemtenta frågor och har två kvar. De svåraste frågorna är kvar och de ska jag försöka hinna med under helgen, i alla fall en av dom. Vi var kvar i biblioteket tills stängning och åkte sedan hem. Ska snart sova för imorgon och på fredag jobbar jag i Flöjtens förskola :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0