Måndag

Godmorgon! Jätte kul att mina syskon har höstlov och jag inte har det. Blev precis påmind om att man inte får höstlov, sportlov och påsklov när man pluggar i universitetet :( Börjar med en ny kurs idag och vi ska ha en introduktions föreläsning kl 13.15. Efter ska jag åka ner till stan och bli av med lite pengar. Trots att jag har handlat mat till familjen för mer än 1500 den här månaden och betalat höga räkningar så har jag det rätt bra med ekonomin - det är en av fördelarna med att fylla år.

Nu ska jag tvätta bort ansiktsmasken, duscha och göra mig i ordning.
Hoppas ni har en bra vecka :)


Kommentarer
Postat av: Michelle J

Fin bild!

2011-10-31 @ 11:50:27
URL: http://michellejeng.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0