Lördag

Igår kväll var jag hemma hos Jossra och höll henne sällskap medan hon färgade håret. Hon låter mig inte färga hennes hår längre (speciellt hemma hos henne) för jag är inte direkt bra på att se till att hårfärgen bara hamnar på hennes hår. Det brukar oftast komma fläckar lite här och där: på golvet, handfatet, toalettsitsen och väggarna haha.

När jag kom hem igen beställde jag 4 nya böcker inför nästa delkurs som börjar om en månad. Det gick på sammanlagt 900 kr och det är faktiskt rätt billigt för kurslitteratur tycker jag.

Ska in och duscha nu, städa därefter och senare plugga inför nästa seminarium som är på tisdag och som handlar om utvecklingspedagogik.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0